Osmi? se bo zgodilo, da bo projektno-koncertni prostor na Koro?ki cesti postal center prevetrenega dojemanja glasbe. Z nastopom japonskega zvo?nega raziskovalca Keisuke Okija in Marka Ornika se prireditveni cikel Beli ?um ne oddaljuje od elektronske ?anrskosti, a obeta nastop z akademsko podlago. ?e zahodna glasba velja za standard, je ve?ina druge glasbe izjema. Glasbo, ki ni zahodna, je te?ko zapisati z zahodnim notnim zapisom. V modernem ?asu se ve?ina glasbe na svetu razlaga (=ukroti) na podlagi zahodne glasbene teorije, dvojec nastopajo?ih pa standard pretvarja v granularno notacijo. Prenos pri?nemo v sredo, 26. 2. '14 ob 21:05. ?e bo zamuda, ne bo ni? manj akademska, kot dogodek.
Keisuke Oki je zvok do potankosti spoznal v japonskem Sogosha studiu, znanem po efektih za animirane filme. Ob koncu sedemdesetih so tam snovali zvo?no podobo robotskega risanega lika Astroboya. Medtem, ko je Oki nadaljeval s filmsko glasbeno produkcijo, je izvedel nekaj samostojnih performansov in razstav. Leta 2012 je obiskal Maribor kot ?lan Valve/Membrance - eksperimentalnega glasbenega tria, ki ga tvori skupaj z Minoru Sato in Asuna. "Performance se je za?el tako, da je v elekrti?no vti?nico vklopil ventilator. Ventilator pa ni bil obi?ajen, saj zrak ni pihal po prostoru ampak ga je usmeril preko cevk v dva razli?na in?trumenta," smo predlani opisali Valve/Membrance. Ve? o projektih izrednega profesorja na ?tevilnih japonskih univerzah in zvo?nega raziskovalca najdete na http://homepage3.nifty.com/oob/ ...
Na odru se mu pridru?i Marko Ornik, ena izmed pogonskih sil Centralne postaje. V preteklosti je sodeloval z glasbenimi skupinami (Abbildungen Variete) in avtorji ter raziskoval odnos zvoka in slike, predvsem opti?nim interakcijam slikovne materije in ?ivemu procesiranju zvoka in slike v povezavi z elektroakusti?no/elektronsko glasbo.