"Ajnc cvaj, šminkeraj!"
Gosposka ulica se v obljubah bližnje prihodnosti približuje izvornemu pomenu svojega imena. A odgovornosti za spremembe ne prelagamo na ulico samo, neživo, a kot eno osrednjih v mariborskem mestnem jedru, venomer živahno.
Gosposki ulici se obetajo spremembe, te spremembe pa ogrožajo zgodbe ljudi, ki so jih ljudje z vizijo, neujemajočo s kriteriji komercialnosti in "play-pretenda" novodobnega potrošništva, v zadnjih letih gradili skupaj in z zanosom.
Na naslovu Gosposka 7 domuje destinacijska trgovina ARTmijeMAR, ki deluje pod okriljem istoimenske zadruge. Prodajalna spominkov, turistično informacijski center in zadruga, ki z unikatnostjo in drugačnostjo ročno izdelanih poduktov želi dodati svoje k razvoju prepoznavnosti mesta Maribor in slovenskih izdelkov. Vizija, zaradi katere se ni potrebno bati, a je skrb vzbujajoča nejasnost prostorske prihodnosti trgovine. V javnodražbeni mrzlici, ki je zajela Maribor in njegovo Mestno občino, je namreč ob iztekanju pogodbe za najem občinskih prostorov tudi prostor destinacijske trgovine postal destinacija za najboljšega ponudnika.
Z go. Darjo Viher, direktorico Zadruge ARTmijeMAR, smo se pogovarjali o nejasni prihodnosti destinacijske trgovine na Gosposki ulici, pa tudi nejasnosti sporočila ljudem, tako prebivajočim v Maribora, kot tistim, ki štajersko prestolnico obiskujejo v turistični maniri - jasna vizija komercializacije mestnega jedra: zakaj in komu? Zakaj Potemkinove izložbe ne morejo zakriti vsebinske praznine, in zakaj bi nam moralo biti MAR za Maribor?
Z Darjo se je pogovarjal Jakob.