V Abonmaju Borštnik v realnem času opisujemo in komentiramo po eno od tekmovalnih predstav 53. Festivala Borštnikovo srečanje. Superheroja od Kungote do Bruslja!
Če ne misliš, da si najboljši igralec, nehaj igrati. Če ne misliš, da delaš najboljšo predstavo, je ne delaj. Če misliš, da razpisa ne boš dobil, ga ne piši. Heroj 2.0 govori točno o tem. Ne gre za vprašanje vere, ampak za popolno in slepo prepričanje, da Heroj 2.0 JE predstava vseh predstav. Vse, kar imata, vse, kar jima preostane na poti do triumfa, sta onadva, z ramo ob rami. Praznina, luč in dva igralca. Heroja. Oba sta glavna junaka. Oba se borita za svoje mesto pred publiko, izbira sredstev ni vprašanje. Brezkompromisno, preko vseh ovir do vrhunske stvaritve, mojstrovine, remek dela. Glavna tema predstave je ambicija. O njej govori skozi problematiziranje gledališča: kako ga delamo, kako ga gledamo, kako ga izvajamo. Metagledališkost je iskrena in vključujoča. Dva izvajalca, ki delata vse sama. Njun pristen in duhovit ‘modus operandi’ postane njun gledališki ‘modus vivendi’.
Avtorja in nastopajoča: Uroš Kaurin, Vito Weis
Dramaturgija: Katarina Stegnar
Avtor videa: Boris Bezić
Fotografinja: Nada Žgank
Produkcija: Moment, Zavod En-Knap
Predstavo spremljajo: Nika Bezeljak, režiserka, Samo Granda, kardiolog in gledalec, Barbara Kukovec, igralka in gledalka, Andrej Magdič, arheolog in gledalec, Martina Magdič, producentka in gledalka, in Neža Vodopivec, antropologinja in gledalka
Montaža oddaje: Aleš Zorec
Snemalec: Boštjan Eržen
Produkcija: Moment. GT22