V vsaki od sedmih epizod serije Abonma TSD v realnem času predstave opisujemo in komentiramo po eno od tekmovalnih predstav 49. Tedna slovenske drame. Fant, dekle in gospod spremljajo: Minca Lorenci, igralka, Maša Radi Buh, študentka sociologije kulture, Žiga Hren, študent režije in Maša Pelko, študentka režije.
Montaža in oblikovanje zvoka: Aleš Zorec
Tehnična podpora: Boštjan Eržen, Youreup radio
Sočasno predvajanje: Radio MARŠ
Medijska podpora: Radio Študent
Fant, dekle in gospod
Drama SNG Maribor
Režiserka: Mateja Kokol
Igralci: Liza Marija Grašič, Timon Šturbej, Kristijan Ostanek
Dramaturg: Vili Ravnjak
Scenografinji: Mateja Kokol, Iris Kovačič
Kostumografinja: Iris Kovačič
Asistent kostumografinje (študijsko): Gal Tišler
Oblikovanje zvoka in giba: sz3
Lektorica: Mojca Kolar
Fant osvaja dekle, ki jo je povabil na večerjo. Neroden je in nespreten, kot so zaljubljeni fantje pogosto. Ko ga razočarana mladenka zapusti, ga s kopico pripomb obsuje starejši gospod. Zdi se dobronameren, pa tudi zoprn: svetuje in kritizira, ponaša se z lastnimi izkušnjami in ostrim cinizmom … Izkaže pa se, da ne gre za vsiljivega natakarja, pač pa za profesorja gledališke igre. Fant se ni slabo odrezal na prvem ljubezenskem sestanku, temveč pri vaji iz improvizacije; v dekle pa je zares zaljubljen in že nekaj časa sta par. Skupaj tudi študirata na gledališki akademiji.
Z varljivo mejo med resničnostjo in iluzijo se igra Fant, dekle in gospod poigrava vseskozi, vztrajno jo tudi tematizira, saj se ukvarja s preizpraševanjem temeljev igralske umetnosti. Pred nami razgrne gledališko delavnico, v kateri pa se odpirajo tudi vprašanja iz osebnega življenja obeh mladih študentov, njuna travmatična doživetja in načini reševanja samega sebe ... prek teh pa strahovi, nemoč in želja po uspehu, ki so lastni današnji generaciji mladih. Na drugi strani pa zrela izkušnja, ki se dvoumno meša s cinizmom in z manipulativnostjo učitelja, ki tudi sam niha med razočaranjem in vero v umetnost. V tej igri, ki kaže mojstrstvo dramskega pisanja, so vprašanja gledališke umetnosti pretanjeno vpeta v psihosocialno okolje in žive probleme današnje slovenske družbe.